|
Post by Late on Dec 16, 2018 9:51:12 GMT 2
Hupicon on tapahtuma lapsimessujen yhteydessä. Tervetuloa ajamaan ja esittelemään omia rc-työkoneita ja autoja. Ajoalue tulee olemaan suunnilleen samassa mittakaavassa kuin ennenkin.
Ilmoittautuminen tapahtuu yv:llä, facebookissa tai 0400757256.
Kerro mitä kalustoa sinulla on, nimi, puhelinnumero ja oletko tulossa koko tapahtuman ajaksi osastolle.
Tapahtumasta on sovittu ja se järjestetään. Ajoalue tulee olemaan entisen lennätysalueen paikalla. Osastolle tulee mestaa koneille ja autoille. Alueen koko edellisten vuosien malliin. Tapahtumaan osallistumalla tiedostat olevasi julkisella paikalla jolloin kalustosi tai sinä itse voit tulla kuvatuksi. Osastolta otettuja kuvia voidaan käyttää julkisesti.
Late
Osallistujat:
1. Vaari 2. Marco 3. Late 4. Nokkis (aamusta iltaan ja isoilla kuormilla) 5. Julli 6. Kvisti 7. Rustedgear 8. Hese 9. Jukka 10. Jarkko H. 11. Harri 12. Henry
|
|
|
Post by waari77 on Dec 16, 2018 18:17:21 GMT 2
Voi pojat!! Pitäisköhän ilmottautua?
|
|
timi
New Member
|
Post by timi on Jan 13, 2019 13:55:48 GMT 2
Parina vuonna olen nyt vain ollut tapahtumakävijänä, mutta useana vuonna aikaisemmin olen ollut omalla standilla harrastajana ja rc-auto rakentajana ja moddaajana mukana tapahtumassa ja aina ihaillut näitä työkone ja työajoneuvoja! Hienoja ovat ja porukka on todella panostanut niihin! Nyt olen itse myös hurahtanut tähän osioon ja olisin kiinnostunut tulla mukaan tapahtumaan. Ilmeisesti maarakennusosa on kuitenkin se dominoivampi osa? Mulla on rakenteilla Tamiya 1:14 King Hauler ja siitä pitäisi tehdä Knightrider Flag1 nuppi ja kärry. Nuppi on jo valmis ja kärryynkin olen jo tilannut osat ja palikat. Tarkoitus on saada koko kokonaisuus valmiiksi ennen tätä tapahtumaa ja tuoda se näytille joko pöydälle tai mahdollisesti jopa ajamaan mikäli osastollanne on tilaa yhdelle noviisille?
|
|
|
Post by Late on Jan 21, 2019 21:20:41 GMT 2
Parina vuonna olen nyt vain ollut tapahtumakävijänä, mutta useana vuonna aikaisemmin olen ollut omalla standilla harrastajana ja rc-auto rakentajana ja moddaajana mukana tapahtumassa ja aina ihaillut näitä työkone ja työajoneuvoja! Hienoja ovat ja porukka on todella panostanut niihin! Nyt olen itse myös hurahtanut tähän osioon ja olisin kiinnostunut tulla mukaan tapahtumaan. Ilmeisesti maarakennusosa on kuitenkin se dominoivampi osa? Mulla on rakenteilla Tamiya 1:14 King Hauler ja siitä pitäisi tehdä Knightrider Flag1 nuppi ja kärry. Nuppi on jo valmis ja kärryynkin olen jo tilannut osat ja palikat. Tarkoitus on saada koko kokonaisuus valmiiksi ennen tätä tapahtumaa ja tuoda se näytille joko pöydälle tai mahdollisesti jopa ajamaan mikäli osastollanne on tilaa yhdelle noviisille? Ei muuta kuin ilmoittautumista ajoihin!
|
|
|
Post by niemma2 on Apr 2, 2019 20:08:27 GMT 2
Minä minä, ja perhe.. Vuosi ollut aikaa tehdä kaikkee mut mitään en ole saanut aikaseksi, eli mannilla ajeleen kuormia Vetomestari tulee vaikka rekvisiittaksi parkkiin
|
|
|
Post by pisepise on May 3, 2019 16:16:15 GMT 2
Terve! Kävin Hupiconissa sunnuntaina vähän ihastelemassa teidän hienoja vehkeitä sekä maastoa. Ja samalla tuli kuvattua pieni video. tässä vielä linnki jos upotus ei toimi Hupicon 2019 työkoneetTässä vielä naapuriosaston rc-offin video, missä itse olin puuhailemassa: RC-offi.net Hupicon 2019
|
|