|
Post by fillarimies on Nov 3, 2012 16:42:08 GMT 2
Pakkohan tänne oli rekisteröityä kun niin jäjettömän hienoja projekteja teillä. Ajatuksena ollut kauan aikaa rakennella joku työkone ja suurimpana haaveena kaivinkone. Nosturikin vois olla kans kiva ja ehkä helpompi aloittaa sellaisella. Rovaniemeltä olen kotoisin ja Kemissä tällähetkellä konetekniikkaa tekussa opiskelen. Samalla töissä suunnittelutoimistossa, piirrellen kaikenlaisia härveleitä. Parhaiten minut tunnistaa varmaan rc10 puolelta ja nettisivujeni kautta: nparts.blogspot.com
|
|
|
Post by Jaska on Dec 11, 2012 23:34:41 GMT 2
Haapavedeltä olen alunperin lähtöjäni, mutta Pyhäjärvellä olen asunut suurimman osan elämääni. Opiskelen viimeistä vuotta maaseutuyrittäjäksi ja koneet ja laitteet on olleet aina lähellä sydäntäni.
Rc-harrastus lähti aluilleen joskus ala-aste iässä lennokeista, mutta ne ovat nyt jääneet vähemmälle, kun nämä maakulkineet on syrjäyttäneet ne.
|
|
|
Post by aksu96 on Feb 19, 2013 16:25:57 GMT 2
Pyhäjärvelle syntynyt, sitten myöhemmin Viitasaarelle muuttanut ja täällä majaillaan nyt. Opiskelen pokella, yhdistelmäajoneuvonkuljettajaksi. Siitä melkein voi jo päätellä, että kiinnostusta rekkoihin on. Rc harrastuksen aloittamiseen taidan itse olla pää syyllinen, mutta hyvän matkaa sille vauhtia antoi jeppe94. Kiitokset hänelle! ;D Eiköhän tässä liene jo jotain tietoja teille.
|
|
|
Post by unknownrc on Apr 27, 2013 18:02:26 GMT 2
Punkaharjulla vaikutan. Kiinnostus/innostus RC traktorin, nimen omaan Valtran, tekoon on varmasti lähteny siitä, että maalla asun. Joka päivä melkein oon irl rakkoreiden kans tekemisissä.
|
|
|
Post by niemma2 on Apr 27, 2013 18:12:47 GMT 2
Asustelen Pälkäneellä. Ainaskin tietoisesti en tiedä ketään työkone harrastajaa läheltäni, jokunen perus RC auto harrastaja löytyy ja osa on RC Scale/offi porukkaa jota itsekkin harrastan, lennokki puolella kyllä on paljon tuttuja. RC harrastus on ollut koko ikäni lähellä sydäntä 1997 alkoi Lennokki harrastus joka on tähän päivään asti ollut, sekin alkoi sattumalta kun ajelin pyörällä Valkeakosken lennokkikentän ohi ja näin aktiivisuutta, pakkohan siellä oli mennä käymän ja tutkimaan koneita lähemmin, tutustuin porukkaan ja seuraavasta kerho illasta lähtien olinkinkin porukassa mukana. 1998 hankin ensimmäisen rc auton schumacher topcad sähkö crossari ja jetken päästä hankin yokomo yr-4 mattiksen, noilla tuli harrastettua jonkun aikaa kunnes lennokit tosiaan vei voiton ja autot joutu pölyn peittämäksi. 2000 muutin Pälkäneelle ja muutamn vuoden jälkeen RC autot tuli taas kuvioihin RC Offi muodossaa ja hetken päästä tuli RC Foffi jossa kilpailinkin muutaman vuoden jonka jälkeen Foffi kalusto myytyä pois ja nykyään on vain lennokit ja Offi autot. Itselleni tämä RC kalutos puoli on hiukan uutta, aikoja sitten olen päättänyt että jotain raskankaluston vekottimia tuun vielä harrastamaan ja nyt tän kesän alussa on sormet alkanut syyhyämään kovasti ja ideoita on vaikka ja mitä Raskaskaluston on ollut läheinen minulle koko ikäni koska isäni on ammatti kuljettaja ja itse olen tehnyt työkseni kaluston huolto..ym töitä.
|
|
|
Post by Hese98 on Jan 28, 2014 8:50:04 GMT 2
Minä olen Hailuodosta Perämeren suurimmalta saarelta. Oulun naapuri kunta. Kiinnostus näihin rc vehkeisiin lähti,kun joskus vuonna lihapullat ja muussi näin Torniossa nuita Juupelin koneita ja Scanian. Ja yks vuosi oli näky olevan Kissen kalustoa Power-Truckissa Ala-Härmässä. Niiden näkeminen lisäsi vielä kiinnostusta tähän harrastukseen. Kaikki raskaat diisselit on kiinnostanut syntymästäni asti. Tältä saarelta en tunne/tiedä muita RC laitteita omistavia. Tällä hetkellä käyn peruskoulun viimeistä luokkaa ja se haittaa paljon harrastus toimintaa. Ideoita näihin RC työkoneisiin syntyy kokoajan,mutta niiden toteuttamiseen tarvittavia metallin työstö laitteita en omista (ovat niin kalliita). Täällä Hailuodossa olis pari hyvää Hiekka monttua,joissa vois pitää kesäajot. Minä voisin järjestääkkin joskus kesäajot jos on kiinnostusta. Ps:Tänne saarelle tullessa saa ilmaisen meri risteilen,joka kestää noin 25minuuttia.
|
|
|
Post by rasmus on Feb 23, 2014 18:11:04 GMT 2
Moi vaan foorumille. katselin youtubesta 2v pojan kanssa traktoreita. Siinä sitten youtuben ehdotuksia klikkailemalla päädyttin saksalaiseen 1:14 rekka/työkonevideoon. En tiennyt tästä genrestä mitään, ja olin haavi auki. Sen nähtyäni tiesin että ei ole paluuta, oli pakko rakentaa oma kuorma-auto. Hauskaa puuhaa, tosin ensikertalaiseksi aika haastavaa. Onneksi edes eliktroniikka on tuttua ja kolvi pysyy hyvin kädessä. Perhe ajattelee luultavasti että nyt se on sit seonnut lopullisesti, mutta so what. MAN TGA sandmasterilla tulossa. Model Expoon tulisin rekan kanssa mielellään vaiika luultavasti ihan raakile vielä silloin. Truck by rasermusen, on Flickr Tämä foorumi on ollut hyvin inspiroiva, hienoa että on olemassa. Niin ja Turussa siis oleskelen.
Rasmus
|
|
|
Post by valtura on Aug 26, 2015 12:31:25 GMT 2
Meikäläinen on tämmönen juuri vasta aloittanut. Ensimmäinen valtra on pöydällä odottamas osia. Innostus lähti model expo videoista. Koneet olla aina osa elämää. Nyttenkin kaivurin hytissä kirjottelemassa ja maalla asun.. niin ja huittisissa asustelen
|
|
|
Post by unknownrc on Aug 28, 2015 21:30:01 GMT 2
Alkuviikosta tuli Joensuuhun muutettua opiskelujen perässä. Konetekniikkaa siis ammattikorkeakoulussa. Harrastustoimintaa se tulee varmasti haittaamaan, kun paja on 120km päässä, mut ei voi mitään..
|
|