|
Post by kvisti on Oct 17, 2011 17:44:06 GMT 2
näitä tapahtumia ajatellen ja miksei myös muutenkin olisi kiinnostava tietää mistä päin porukka on? itse olen lappeenrannasta ja asunut täällä koko pienen ikäni. metallin käsittely lähellä sydäntä ja erillaisia vempaimia ajanut pinestä asti. kauko-ohjattavat tuli vasta tämän vuoden aikana kuvioihin. t. Eetu
|
|
|
Post by Ari on Oct 17, 2011 21:07:49 GMT 2
Mä asun Espoossa, nuorempana koneita ajelin kovasti. Nyt sitten ajellaan näillä pienoismalleilla.
Kaikki rakentaminen aina ollut lähellä sydäntä.
|
|
|
Post by nokkaakseli on Oct 17, 2011 21:16:05 GMT 2
Mä olen Helsingistä lähtöisin ja nykyisin Sipoossa vaikuttava jäppinen ja ammatikseni olen ajanut vuodesta 2002,autolähettiä kuorma-autoa, taxia, rekkaa, kaivinkonetta, bobcattia eli lähes mitä vaan oli renkaat tai ei....
Ja nyt rinnalla stressin lieventävää rc touhuilua muutaman vuoden
-Timo
|
|
|
Post by juupeli72 on Oct 18, 2011 1:20:37 GMT 2
Mie olen Tornion seudulta lähtöisin ja sielläpäin on "verstas" jossa näitä RC-kamppeita rakentelen. Ja tällähetkellä Oulussa asustan hellun luona, valitettavasti rakenelutilat ei kerrostalossa ole parhaat mahdolliset.
|
|
MitsuEvo
Full Member
S-U-P-E-R
|
Post by MitsuEvo on Oct 18, 2011 12:26:17 GMT 2
Minä asustelen Keminmaassa, Juupeli aika suuresti vaikuttikin mun Scanian ostoon kun tuolla Ruottalan moottoritapahtumassa pari vuotta sitten kattelin Juupelin Kaniaa ja Liibberiä ;D
|
|
geswas
Junior Member
|
Post by geswas on Oct 18, 2011 15:16:05 GMT 2
Lappeenrannassa asustelen. Työksi ajelen tällä hetkellä tota kaupungin kalustoa. Pääosin vaihtolavoja, välillä hiihoppi hommia, talvella aurausta ja muuta tienhoitoa kuorma-autoilla ja välillä pyöräkoneella tai mikä nyt sattuu kohalle osumaan. Rc härveleitä on tullut harrastettua noin 20 vuotta, aktiivisesti nyt viimeset 6-7vuotta Ensimmäinen työkone valmistui -06.
|
|
aija93
Junior Member
|
Post by aija93 on Oct 18, 2011 18:56:54 GMT 2
meikäläinen on lahdesta. taidan olla lahden ainoa raskaskaluston harrastaja ja rakentelija. lisäksi taidan olla porukan nuorin. Ensimmäinen projektin suunnittelu alkoi joskus 06 ja kehtittyi hiljaa pääkopassa kunnes netti vakiintui ja pääsi selailemaan jolloin löysin tuon rc10 työkone sivuston. Siitä sitten ekasta palkasta bruderia kotiin ja pilkkomaan. Huvitti vähäsen, kun kävin aihion hakemassa lelumailma nimisestä liikkeestä ja lyödessä dhl yhdistelmää tiskiin myyjä katto hitaanlaisesti ja sanoi että alennuksella saan
|
|
|
Post by kisse on Oct 18, 2011 19:32:18 GMT 2
Iisalmesta ollaan kohta puoliin vuoden näitä rc kuorma-autoja harrastellut, sitä ennen rc lennokkeja pari vuotta, mutta nämä raskaat dieselit kiehtoneen koko pienen iän.
|
|
|
Post by Stinky on Oct 18, 2011 21:06:24 GMT 2
Alunperin pohjoisen poikia, mutta Oulun seudulla vaikuttanut jo kymmenisen vuotta. Nuorempana tuli rekan ratissa roikuttua muutama vuosi, kunnes joku sai puhuttua takasin koulun penkille Sen jälkeen hommat vähän muuttui, mutta monenlaista rattia veivataan silti päivittäin. Ensimmäinen RC-työkone projekti menossa ja sekin vielä pahasti vaiheessa... Hyllystä löytyy myös 1/8 mittakaavan rallipolttis, mutta eipä sillä oo ensi-innostuksen jälkeen juurikaan jaksanu/kerenny/kiinnostanu ajella.
|
|
Ezmo
New Member
|
Post by Ezmo on Feb 10, 2012 17:03:46 GMT 2
Oulun lähistöllä asustelen ja tänään tuli tilattua Scania, joten joskus tulevaisuudessa, voisi jotain yhteisajoja suunnitella.
|
|
Joni
Junior Member
|
Post by Joni on Feb 10, 2012 18:44:35 GMT 2
meikäläinen on lahdesta. taidan olla lahden ainoa raskaskaluston harrastaja ja rakentelija. lisäksi taidan olla porukan nuorin. Ensimmäinen projektin suunnittelu alkoi joskus 06 ja kehtittyi hiljaa pääkopassa kunnes netti vakiintui ja pääsi selailemaan jolloin löysin tuon rc10 työkone sivuston. Siitä sitten ekasta palkasta bruderia kotiin ja pilkkomaan. Huvitti vähäsen, kun kävin aihion hakemassa lelumailma nimisestä liikkeestä ja lyödessä dhl yhdistelmää tiskiin myyjä katto hitaanlaisesti ja sanoi että alennuksella saan Väärin meni jos tuo 93 pitää paikkaansa täälä on 97:D. Veli asuuu nykyään Lahdessa ja minä Padasjoella. Mitään työkäneita ei vielä ole mutta pari vuotta ollaan harrastettu rc- offroadia .
|
|
|
Post by levariman on Jul 13, 2012 13:19:01 GMT 2
peräseinäjoki. opiskelen kuljetusalalla. "työkseni" teen talvisin tienhoitoa, aurausta raktorilla pääasiallisesti. kesällä turve tuotanto hommissa. kaivurilla on tullu tehtyä tuuraus vuoroja. koulun ohella asentajana kuljetusfirmassa. ja tosiaan oon -95 syntyny. tässä tietoja jos jotaki kiinnostaa
|
|
|
Post by saulij on Jul 13, 2012 14:24:54 GMT 2
Asun Vaasassa ja olen hommissa monipuolisessa konepajassa.
Pikkupojasta lähtien on raskaskalusto kiinnostanut ja ensimmäistä kaivuria suunnittelin jo yli 30 vuotta sitten (taidan olla vanhin). Silloin ei resurssit ja taidot riittäneet.
Olen rakennellut mm. kiihdytyskilpurin ja CNC-jyrsinkoneen, kumpaisenkin ihan suorasta tavarasta lähtien. Kilpuri tuli valmiiksikin ja sillä kilpailtiin ihan kelvollisella menestyksellä. CNC-kone ei ole vielä valmis. Siitä olisi kyllä hyötyä näiden mallien osien tekemisessä, kuten Hemilläkin.
|
|
|
Post by kaitsu82 on Sept 5, 2012 8:41:02 GMT 2
Minä olen Isostakyröstä (seinäjoen ja vaasan puolessavälissä) muita työkoneita ei ole (vielä) kuin tuo graupnerin kaivuri (pojalla). toki olen juuri hommaamassa rekkaa uskoisin että scania/man 6x4 olisi hankinta listalla ihan lähi aikoina.
Axial Crawleri on ollut rakennus projektina nyt pari vuotta, ja siihen ei enään keksi mitään kivaa. Tommonen rekka siis tulossa ihan sen takia projektiksi että on joku "ikuisuus projekti"
|
|
|
Post by Ari on Sept 5, 2012 9:23:58 GMT 2
Tervetuloa mukaa :-)
|
|