|
Post by sos on Feb 14, 2014 19:38:59 GMT 2
Voitko laittaa linkin mistä tilasit sen kippi mekanismin. www.rcbrmin.com/lifting-system-and-hydraulic-pre-c-66_91.htmlHiukan kuolasin tuota hydrauli kittiä, nyt ei ihan rahallisuus venynyt siihen, ehkä tulevassa sit tuolta mulleki tuli ja mootoriks tuolta se 25kg/cm olis saanu olla nopeampi motti. ja sillon oli nopea toimitus sunnuntaina tilasin ja torstaina dhl toi paketin, eli alle viikon
|
|
|
Post by niemma2 on Feb 14, 2014 19:54:40 GMT 2
tuolta mulleki tuli ja mootoriks tuolta se 25kg/cm olis saanu olla nopeampi motti. ja sillon oli nopea toimitus sunnuntaina tilasin ja torstaina dhl toi paketin, eli alle viikon Onks mitään hajua paljonko sen vaihdemoottorin ulostulo RPM on, eivät ainaskaan ilmoita sivuilla mitään tietoa moottorista paitti ton voiman? Mää hankin ebaysta kokeiluksi 60rpm vaihteiston jokunen aikaa sit mut alkanut pahasti epäilemään että se taitaapi olla turhan hidas, ainaskin moottorin kierrosluku ei päätä huimaa, vaihtamalla moottorin sais nopeemman. Edit: pirukseni katoin RCMIN sivuja niin nyt nuo kippi sydeemit on myyty loppuun, onneksi kerkesin tilaan omani
|
|
|
Post by kvisti on Feb 14, 2014 19:55:04 GMT 2
www.rcbrmin.com/lifting-system-and-hydraulic-pre-c-66_91.htmlHiukan kuolasin tuota hydrauli kittiä, nyt ei ihan rahallisuus venynyt siihen, ehkä tulevassa sit tuolta mulleki tuli ja mootoriks tuolta se 25kg/cm olis saanu olla nopeampi motti. ja sillon oli nopea toimitus sunnuntaina tilasin ja torstaina dhl toi paketin, eli alle viikon DHL toimii kyllä nopeasti. Itsekin tilasin tuolta su ja Ke oli postimies oven takana.
|
|
|
Post by sos on Feb 14, 2014 21:22:23 GMT 2
tuolta mulleki tuli ja mootoriks tuolta se 25kg/cm olis saanu olla nopeampi motti. ja sillon oli nopea toimitus sunnuntaina tilasin ja torstaina dhl toi paketin, eli alle viikon Onks mitään hajua paljonko sen vaidemoottorin ulostulo RPM on, eivät ainaskaan ilmoita sivuilla mitään tietoa moottorista paitti ton voiman? Mää hankin ebaysta kokeiluksi 60rpm vaihteiston jokunen aikaa sit mut alkanut pahasti epäilemään että se taitaapi olla turhan hidas, ainaskin moottorin kierrosluku ei päätä huimaa, vaihtamalla moottorin sais nopeemman. Edit: pirukseni katoin RCMIN sivuja niin nyt nuo kippi sydeemit on myyty loppuun, onneksi kerkesin tilaan omani eikös sielä lukenu, että 125rpm
|
|
|
Post by niemma2 on Feb 14, 2014 21:38:52 GMT 2
eikös sielä lukenu, että 125rpm [/quote] Ahaa.. niinpäs lukeekin, joko oon täysin sokee tai sit kun sitä aikanaan katoin niin siinä ei lukenut tota RPM lukua... Tarvinee kokeilla kokeilla toisella moottorilla tai sit hankkia kokonaan uusi ja säästää tuo vaihteisto johonkin muuhun käyttöön.
|
|
|
Post by Late on Feb 14, 2014 23:02:35 GMT 2
Mulla on carsonin kippimoottori, nopeus näyttäs olevan ihan ok. Voimaa ihan kivasti.
|
|
|
Post by sos on Feb 14, 2014 23:48:48 GMT 2
mä sain mitattua tolla 25kg/cm kalavaakalla noin33kg vetoa 6mm kierretangolla, sit irtos nivel moottorista. toisella palstalla kyselin josko joku olis osannu laskea sen voiman, ni joku oli saanu 4,5kg, luulen että joku yksikkö menny vääri ja oikea tulos on 45kg työntö/vetovoima tolla kokoonpanolla. ps meni vähän offtopikiks
|
|
|
Post by niemma2 on Feb 21, 2014 19:12:24 GMT 2
Nonniin sain kippi systeemin kätösiini. Paketti saapu tänään 11 aikaan tampereen DHL pisteeseen josta se olis kerennyt normaalisti päivän kuljetukseen mutta DHL:n omituiset käytännöt ei sit toimittanut sitä tänään, soitin 16:30 DHL että onko paketti mihin aikaan tulossa minulle, tarkisti ja sano että sijaintini on joku 1 alue jota ei jaeta normaalisti kuten esim tampereen jako tehdään, sano että paketti tulee mahdollisesti maanantaina tai sit tiistaina perille. Sanoinkin että DPD on toimittanut aina saman päivän aikana, Enset kuljettaa noita DPD paketteja ja esim mun sijainnissa auto käy 2 kertaa päivässä, yhtenäkin kertana toi paketin niin kyselin kuulumisia niin sano että no tampereelta lähtin kyseisen paketin takia ja pitäs lähtee takas terminaalille kattoo lisää kuljetettavaa Noh auto alle ja pirullisella kiireellä DHL terminaallille 35km päähän noutamaan pakettia, pääsinpäs hakeen pikaruokaakin samalla reisulla Pakettikin on joutunut oikeen DHL Security checkiin Mut nyt on taas yks palikka enemmän kärryn valmistumiseen.
|
|
|
Post by niemma2 on Mar 7, 2014 21:22:59 GMT 2
Tänään tuli tilattua carsonin vaihteisto moottori ja muuta pientä hilpettä vaihteisto tohtorilta.
Testasin tolla ebaysta tilatulla 60rpm moottorilla tota lavaa, ei se kauheen nopee ole ja lavan keulalle kun heitti 12Ah lyijyhyytelöakun (noin 2.5kg) ja kyllä se sen ainaskin pienellä puutumisella nosti. Tarvii vaan tohon kärryyn heittää oma akku kun vetäjä toimii 2S akulla ja kärryyn tulis 3S akku.
|
|
|
Post by niemma2 on Mar 23, 2014 14:52:13 GMT 2
Nonniin, alkaa loppu kirit kärryn kanssa. Carsonin moottori tulla tupsahtanun viime viikolla luukkuun kun olin reisun päällä ja heti päästyäni kotio oli tietenkin pakko laittaa paikalleen Sain samalla siirrettyä tuota nosti mekanismin kiinnitys kohtaa lavassa 20mm eteenpäin eli nyt oli 100mm lavan saranan ja nostimen kiinnitys pisteen välillä, lavakin nousee ihan hyvään kulmaan vielä. Vielä pitäs nikkaroida perälauta ja jalat. Sitten tarvi alkaa miettimään väritystä kärrylle, olisko musta runko ja tumman sininen lava vai koko musta, yhtä mietin että runko punaiseksi ja lava mustaksi.. hmh
|
|
|
Post by Late on Mar 24, 2014 18:59:12 GMT 2
Lava näyttää hienolta, mut onko noi lokarit hieman alhaalla?
|
|
|
Post by niemma2 on Mar 24, 2014 21:10:24 GMT 2
Lava näyttää hienolta, mut onko noi lokarit hieman alhaalla? Ton teetätin ydessä levy firmassa 20€ hintaan ja vahvuus 3mm, ehkä noiden kulmien hitsauksessa olis voinut olla parantamista, ei oo käytetty yhtään lisuketta vaan vedetty suoraan tigillä kiinni, oon yrittänyt hioo noita kulmia nätimmiksi mut kyl ne tulee jäämään vähän tökeröiksi. Lokarit on vähän joo matalalla, laitoin saman verran rakoa kun mannissa on mut jälkikäteen miettinyt että tarvis varmaan nostaa hiukan ylemmäksi. Tarvis se painelaakeri hankkia jostakin.
|
|
|
Post by kvisti on Mar 25, 2014 11:48:12 GMT 2
Kyllä se normilaakerikin noi kuormitukset kestää.
|
|
|
Post by niemma2 on Mar 27, 2014 14:35:26 GMT 2
Runko sai värin niskaansa. Tarvii käydä hakemassa maalia lavaan. Kuivaamo
|
|
|
Post by Julli on Mar 27, 2014 20:37:11 GMT 2
poika saunoo
|
|